Menylinje


onsdag 19. desember 2012

Fine førjulsdager & med lys og varme…

Har hatt en superfin dag sammen med mamman min i dag ღ vi har laget hjemmelaget sursild, tomatsild og sennepsild… Og det skal bli såååååå godt å ta frem nå til jul ღ Sliten og trøtt i kveld, så jeg titter bare innom som snarest for å ønske dere en fortsatt fin kveld og uke ღ Et bilde av adventsstaken min her i dag… Det er så kjekt med telys, jeg tenner lys i denne hver kveld i hele adventstiden...

Ha en fin kveld, og fortsatt god advent- og førjulstid ღ


14 kommentarer:

  1. kan du ikke legge ut oppskrift på sennep og tomat sild ?
    har lyst å lage det.
    kjempekos blogg forresten.
    klem Bente

    SvarSlett
  2. Bente, tusen takk :) - oppskrift kommer snart :) Må bare få tatt et bilde av det... Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. nydelig adventsstake :) helt etter min smak. ønsker deg og dine en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Så kreativ dere har vært i dag da !! Ikke rart du er trøtt nå da :)

    Her har det gått i vasking og rydding på vaskerommet... Herlighet så mye en klarer å fylle inn der som egentlig skal stå andr steder !!
    Å så er det jo alt dette støvet av alle klær som blir ristet før de henges opp og rister litt da de skal legges sammen...
    Dette rommet har jeg gruet meg litt til å ta fatt på, men det var jo helt greit når jeg bare fikk begynt :)))

    Så har jeg gjort en brøler i dag :(((
    Kanskje jeg skriver et innlegg om det en av dagene :)))

    Natta klem til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Så koselig det hørtes ut med all julesilda dere har fått laget, herlig advents lys hos deg!

    SvarSlett
  6. Hei
    så flinke der har värt, ja skjönner du er trött. Fint bilde.
    Klem Aina

    SvarSlett
  7. Herlig jul hos deg.
    Dere er så flinke å lage mat!

    Gledelig jul kjære Mette!
    Kose deg massevis.

    Juleklem Camilla.

    SvarSlett
  8. Kjempefin adventsstake du har!! Kul i betong og med tallene på og så enkelt å ha telys i!! Jeg har kronelys i år og det var ingen lur ide, til neste år er det tilbake til kubbelysene for da kan de brenne mye lenger. Håper energien din kommer tilbake igjen og at du fortsatt har en fin førjulstid! Klem fra Berit

    SvarSlett
  9. Så nydelige adventstaker, Mette.<3
    Alltid like koselig å ta en titt på bloggen din, veldig inspirerende.

    En riktig god jul til deg og dine.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  10. Åh, det hørtes koselig - og godt ;-) - ut. Så flinke dere er!

    Flott adventsstake du har! Og...veldig hyggelig at du har den lille hesten framme ;-)

    Ha en herlig ettermiddag og kveld!

    Kos deg masse!

    SvarSlett
  11. Førjulskos er fantastisk!!
    Deilig å nyte ventetiden :)
    Jeg gleder meg veldig til romjula, da blir det godt med fri fra jobb og god tid!
    Kjempekoselig bilde, adventstaken din er kjempefin ;)
    Fin kveld til deg!!!
    Klem

    SvarSlett
  12. Gyngehesten var også fin! :-) Hyggelig å lage silden selv. Har kjøpt jeg, men bare fordi foreldrene mine kommer på besøk :-) Sov godt!

    SvarSlett
  13. Høres ut som dere virkelig har kost der:)
    Flinke dere er:)
    Nydelig bilde:)
    Fortsatt herlige førjulsdager:)
    Klem Merete

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...