Menylinje


tirsdag 11. desember 2012

Vegglampene er endelig på veggen…

En liten sniktitt på vegglampen som vi fikk opp her om dagen. Jeg har ikke fått tatt noen skikkelig bilder av stuen ennå. Her er det bare kaos med vaskebøtter og julekasser strødd rundt omkring :) – og det er jo ikke noe kjekt å se… Jeg stresser ikke, og har ikke tenkt å gjøre så alt for mye med julevask og slikt – men målet er å få det meste ferdig denne uken, for til helgen og frem mot jul skal jeg bare gjøre koselige gjøremål ღ

Ha en fin, fin tirsdag og fortsatt fin uke ღ Stor klem fra Mette 


- ikke det beste bildekvaliteten, men var litt i mørkeste laget når jeg tok dette...
Vet dessverre ikke hvilket merke lampen er fra, da jeg kastet lappen når jeg 
kjøpte disse for 5 år siden på en butikk i Ørsta - som nå er nedlagt...



17 kommentarer:

  1. Å den var fin. :) Er på jakt etter nye vegglamper her også, men kan ikke ha sølv. så jeg sliter litt kan man si. :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Den var kjempestilig :)
    Hilsen Lene ;)

    SvarSlett
  3. Hvor er de fra??+ =) Kjempefin..

    SvarSlett
  4. Kjempefine! Gleder meg til å se dem blant resten av interiøret! :)

    SvarSlett
  5. Den var rett og slett lekker!! Klem fra Nina :o)

    SvarSlett
  6. Hei på deg Mette:)

    Denna lampen var jo nydelig:). Kjempe fin:)
    Enig med deg, eg og skal prøva og gjera meg ferdig med det meste til jul denna veka sånn at da blir bare kos den siste veka før jul..
    Guri malla, eg har ikkje begynt på julepresangane endo...hey ho..ha ha ha...Jaja, eg kjem nok i mål denna gongen og..hi hi..

    Fortsatt fin kveld til deg:)

    No er eg snart klar for å sjå Solsidan, fantastisk morsom serie:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  7. Vakkert Mette!

    Kos deg vidare, utan stress!!

    Adventsklem

    SvarSlett
  8. Å herregud så fin den var:):) unnskyld uttrykket;)
    Det er kaos her og skal jeg si deg, driver og springer mellom rydding og snekkerings arbeid;) så jeg satser på at det blir greit til jul, tar litt og litt så blir det vel jul i år og:);)
    Ønsker deg ei fin vaskeekte videre:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  9. Kjempefine lampe:))

    SvarSlett
  10. Så flott det ble!!
    Lekkersmekker lampe det ♥

    Håper førjulsdagene er fine:)

    SvarSlett
  11. Nydelig lampe. Her er det også litt kaos om dagen. Jeg hadde planer om å gjøre alt ferdig denne uka, men ble syk gitt. Håper det går fort over..

    SvarSlett
  12. Fine lamper du har fått opp på veggen. Passer godt inn hos deg, du er så flink til å tenke helhetlig!

    Kos deg med vasking og pynting, kjekt å gjøre slikt unna nå og kose seg fremover .-)

    Klem!

    SvarSlett
  13. Det var en kjempelekker lampe! Fineste jeg har sett på lenge. Gøy å få det opp på veggen etterhvert.
    Og du, her er det også lettere kaotisk. Med julegaver innpakket og ikke innpakket, julepynt i esker og rundt omkring, støvsuger og vaskesaker lettere "henslengt" overalt. Men joda, det blir nok jul!

    SvarSlett
  14. Kjære søte Mette!!
    Nå er det lenge siden jeg har vært på runde rundt i Blogglandia, og det har kommet mange flotte innlegg hos deg siden jeg var her sist.
    Søteste, skjønneste Bamsegutten er jo bare helt nydelig! Det er utrolig hvor glad vi blir i våre 4-beine "barn".
    Lampen din er også veldig flott da. Du vet å velge med stil og sjel.
    Håper formen din er ganske bra for tiden, og at du gleder deg til jul og at julematen er "snill" med deg! Jeg tenker masse på deg, og på at du sliter så veldig med helsa. Det gjør meg veldig vondt.
    Ønsker deg en fortsatt fin fin adventstid, kjære Mette. Og tusen takk for all den støtte og hjelp jeg har fått fra deg da jeg startet bloggingen - uten din inspirasjon og veiledning hadde det nok ikke blitt noe av. Tusen takk, skjønneste Mette! Du er så god!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  15. Kjempe fin lampe:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  16. Ååååå... Denne lampen var vakker :-) Synd du har kasta lappen ;-) Kunne fint hatt to slike på soverommet vårt.

    Du har en kjempekos blogg. Jeg titter innom titt og ofte, men har ikke lagt igjen så mye spor etter meg.

    Ha en fortsatt finfin helg! Og kos deg masse videre i denne herlige førjulstiden :-)

    Klem, Tone

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...